tirsdag 1. mai 2012

Skisseutfordring hos Pion Design

Hos Pion Design feirer vi våren med en skisseutfordring, og mulighet til å vinne en hel kolleksjon fra Pion Design! Utfordringen vare i hele mai, og vi har skisse både til LO og kort. Ta en titt her.
Jeg håper mange vil være med!

Jeg har laget et kort etter kortskissen. Nok en gang ble det et tagkort, og papirene jeg har brukt finner du på arket Forgetmigej - Från mitt hjerta 6"*6". Selve tagen er et postkort fra Klippark, og der fant jeg også frimerkene.
Jeg har brukt tekst fra Kort & Godt, puncher fra Martha Stewart, ramme fra Spellbinders, blader fra Nellie Snellen, blomster, blonder, perler og glitter.




7 kommentarer:

Canonbury creations sa...

Absolutely beautiful Marianne, love the papers and the colour scheme. I love the punch you use which I've seen you use before and I wondered what it is?
Val x

Anne-Eddie sa...

Kjempenydelig!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott Marianne..
Nydelig papirbruk og herlig oppsett....

Klem fra Kaia

Christina C. sa...

WOW, WOW....Marianne, this is a beauty! You have such an extraordinary talent for design. I adore all your works of art with those gorgeous Pion papers!

Anonym sa...

Nydelig kort, i lekkre farger og ark, du er dyktig :)
Klem Kari-Mette

Janne-Lise sa...

Utrolig nydelig kort. Supert oppsett og flotte ark.

hilsen Janne-Lise

Lambi sa...

Ååå, Forglemmegei er en av de finesten blomstene jeg vet om i utgangspunktet, så disse arkene er jeg veldig glad i. Ingen overraskelse at jeg da liker kortet ditt veldig godt. Men det gjøre jeg jo alltid. Du er veldig flink og lager såå masse fint! Klem