tirsdag 8. mai 2012

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Jeg har hatt en så fantastisk helg at jeg helt har glemt å legge ut Sketchy Colors innlegget mitt. Helgen kommer jeg tilbake til senere, men først Sketchy Colors utfordringen som denne gangen er en skisse.
Vi har en ny sponsor med oss for Mai, og denne måneden er det The Paper Shelter som står for flotte premier.

Skisseløsningen min ble et telyskort til jul:) Motivet fra Bildmålerna har jeg fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong, og tekstene jeg har brukt er fra NSS.











7 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig nydelig kort, du er kjempeflink til å fargelegge:) Kjempemoro å titte innom bloggen din, bare masse nydelige kreasjoner av kort og andre ting:) Klem Kari-Mette

Riet sa...

So wonderful,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Gro sa...

Nydelig telyskort, Marianne! Skjønner godt at du har hatt en fin helg, gleder meg til å høre mer om det!

Anne-Eddie sa...

Fantastisk!! Igjen!! Så flott gjennomført telyskort!! Elsker fargeleggingen din!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Craftin Suzie (Susan Wykes) sa...

Your tealight box is beautiful! I love your colouring on Kraft paper too I always find that too difficult! x

Christina C. sa...

Ohhhhhhhhh, love your version of the tealight card!!!!!! Soooo inspirational, Marianne! The adorable Bildmalerna image is colored to perfection.

Teresa sa...

Brilliant card,love that it carries tealights, very clever.
I've just has a go at your Magic card and really loved making it, thank you for the great tutorial. hugs Teresa xx