onsdag 9. mai 2012

Konfirmasjonskort - Pion Design

Jeg har ennå ikke landet etter en fantastisk helg. Turen gikk til Stocholm hvor jeg og Anne tilbragte tre herlige dager med Pion Designs Jenny og Theresa. Messe og treff fikk vi med oss, og kurs med selveste Chirsty Tomlinsson. En helg jeg kommer til å leve leeeenge på!

Pion Design har en skisseutfordring gående i hele Mai, og her har du muligheten til å vinne en hel kolleksjon av Pions vakre papirer. Vi har skisse både til kort og LO, og har du ikke fått dette med deg, så ta en titt her.

Jeg har laget et nytt inspirasjonsbidrag etter kortskissen.
Det ble et konfirmasjonskort med de stilige papirene fra kolleksjonen Till Far. Tekstene jeg har brukt er fra Kort & Godt og NSS, og inni kortet har jeg laget en pengelomme.




12 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful card Marianne!
Hugs Ageeth xx

Christina C. sa...

A totally stunning confirmation card! The design and details are fabulous.

Artes de Nágela sa...

Beautiful and elegant!

Birgitanita sa...

Et nydelig kort. Og flotte papirer :)

Angelica sa...

Vackert!!!
Och så tufft med "pengafickan"
Ha det gott!

Maryann Laursen sa...

An absolutely awesome card here, and I love, how you made this little pocket for the money, what a great idea. So beautiful work here as always Marianne.

Linnita ;o) sa...

Nyyyydelig!
Og kjempeflotte tekster...

Anne-Eddie sa...

Fantastisk flott kort! For en inspirasjonskilde du er!!
Har hatt dette papiret selv, og når jeg ser hva du kan trylle frem, ja, en kan bli ordløs....
Klem fra Anne-Eddie! Ha en flott dag!

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Fair Banker sa...

Det er nogle fine kort

Venligst
om lån

Fair Banker sa...

Det er nogle fine kort

Venligst
om lån

June Nelson sa...

This is soo soo beautiful Marianne just so classy its lovely xxxx