onsdag 17. mars 2010

Bryllupskort.

Det er jammen ikke hver dag jeg hiver meg med hos en utfordringsblogg, men jeg elsker stemplene fra Lili of the vally, og da jeg fant "Lilli of the vally challenge blog", så fikk jeg jo lyst til å prøve meg.
Utfordringen er å lage et easel kort, og det er jo gøy!

Dette tror jeg må være det nydeligste bryllup stempel som finnes.
Jeg har gitt Distressene mine et forsøk igjen. Teksten er fra "Ladybug and Friends", og swirleramma er nyinnkjøpt på Ski-treffet. Er ikke den fra "Prima" tro...?









17 kommentarer:

Kari Anne's hobby sa...

Nydelig, og det stemplet må jeg bare ha meg :-) Hvor har du kjøpt det? Kan du skrive det?

Unknown sa...

so beautiful again! I like the colours they are very nice. Regards Ageeth

Therese sa...

Herlig kort i nydelige farger. Flott fargelegging som vanlig. Har selv bestillt noen stempler fra "Lily of the wally" bla dette. Må passe på nå som pundet er så lavt. Gleder meg så fælt til å få de asså.... ;)

Sivic sa...

Nydelig bryllupskort!!

CraftyC sa...

This is stunning Marianne, so very pretty. Thanks for taking part in the LOTV Challenge!
Clairexx

Miss StampAlot sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche sa...

Så nydelig bryllupskort. Helt enig - de motive er bare skjønne!

Klem Wenche

froebelsternchen sa...

so beautiful!
xxx Susi


Challenge # 5/ Fun with Atc´s

Trine Pedersen sa...

Så lekkert kort. Vakre farger og veldig søtt stempel. :)

KarinsArtScrap sa...

it's a very beautiful card
all the cards are beautiful you make
i look every day at your blog
it's very nice

karin

http://KarinsArtScrap.blogspot.com

Pinklady 68 sa...

Lekkert lilla bryllups kort!
Perfekt med alle blomstene, charms hjertene og stemplene helt nydelig!!
Lykke til på utfordringen!
Klem Laila.

❤ Kaia sa...

Åhhhh, så lekkert....
Nydelig med lilla.....
Klem fra Kaia

Angella sa...

Så enig med deg, Marianne... Dette er et av de søteste bryllupstemplene jeg har sett:) Og kortet ditt ble bare lækkert:)

klem fra Angella

Hanne sa...

Hundreogti prosent enig; har aldri sett flottere bryllupsstempel! Fremad marsj ;) Takk for link til både utfordringsblogg og butikk, det kan nok hende det forsvinner noen kroner dit, ja...

Men du verden, så nydelig kort du har laget med dette stempelet, da - lekkert, rett & slett!

Hadde ellers vært morsomt å møte deg på stempeltreff, men det får bli meste gang :)

Nattaklemmer fra Hanne :)

Marina sa...

Your card is sooo beautiful!
I love the design and the sparkle.
Your colouring is fabulous and papers are gorgeous.

Hugs,
Marina

Stempelguri sa...

Ja, det var sant at det var et nydelig stempel :) skikkelig nusselig..og nydelige sarte farger. Vakkert kort!!
Cesilie :)

Anne Mai sa...

Nydelig kort :) flott om du kan si meg hvor du har fått tak i stempelet og... har SÅ lyst på d