søndag 21. mars 2010

Skisse hos Sketchy Colors.

Sketchy Colors er klar med en ny skisseutfordring, og jeg innrømmer gjerne at jeg sleit litt med denne i starten. Men så la jeg tilside alle søte fargelagte motiver,og min trygge søte side, og prøvde noe nytt og annerledes, og da ble det plutselig gøy!
Resultatet ser veldig rotete ut i mine øyne, hihi, men det får så være.
Jeg koste meg med å lage dette kortet jeg:)






Og mens jeg er i gang med ting jeg slett ikke kan, her er et til:)
Jeg klarte å hive meg med på en utfordring hvor jeg skulle lage en collage. Hjelpes...
Her har jeg maskert sammen Opheliamotiv, sommerfugler fra Inkido, tekstramme fra Prima, og swirler fra Technique Tuesday. Jeg har brukt fire forskjellige Distressfarger.



4 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Nydelig!!!! Det er noen ganger vi må legge vekk se søte motiv stemplene, men dette gjorde jo du mesterlig!!

;0)Gry-Beate

❤ Kaia sa...

NYDELIG.
Synes ikke det så rotete ut i det hele tatt jeg. Og kort nr 2, med selvlaget collage var RÅLEKKERT..
Ha en super søndag.
Klem fra Kaia

Unknown sa...

Wauw so beautiful! Regards Ageeth

Inger-Helenes hobbyblogg sa...

Dette er nydelig kofirmasjonskort;0)
!!!!!!
Inger-Helene