lørdag 20. mars 2010

Konkurransekortene fra Ski-treffet

Her er kortene jeg lagde til konkurransen på Skitreffet.
Og det var litt av en utfordring: tre små kort 10cm/10cm som skal fremstå som en serie/høre sammen, pastellfarger, vennskapstema, håndsøm og stempel. I tillegg var det en skisse som skulle følges til hvert av kortene . Phuuu.
Men etter en del grubling, så var det gøy når jeg kom i gang.
Jeg har brukt de nydelige sommerfuglene fra Inkido, de er så anvennelige synes jeg. Søm-swirlene har jeg brodert for hånd, og skisser, farger og tema er fulgt.
Her ser du kortene mine.









16 kommentarer:

Nowalinka sa...

Beautiful cards :)

Unknown sa...

Åååå lekker serie!! Dette klarte du med glans!!!
De sommerfuglene var bare såå herlige!!

Klem,
Jorunn

Maya sa...

Heisann hoppsann vennen!!
Nyydelige kort med lekre detaljer!
Så utrolig flott den håndsømmen din altså, du er en råtass!!
Go`klem fra Maya- som har lånt data, for å spamme dere litt ;)

❤ Kaia sa...

Så lekre kort.
Nydelig oppsett, håndsømmen din er helt rå!!!!!
Nydelig pyntet med sommerfugler og nåler...
Ha en super lørdag.
Klem fra Kaia

Grethebella sa...

Disse kortene dine er så lekre.
Oppgaven i seg selv var litt vrien, men det synes ikke noe problem for deg.. Å brodere svirlen var genialt og..sommerfuglene sukk :)
Ha en flott lørdag.
Klemmer fra Grethe

Kort og Søm sa...

De var veldig fine! :o)

Pinklady 68 sa...

Tre nydelige kort, Marianne!
Lekre farger, sømm og mange herlige detaljer!
Ha en riktig fin lørdag!
Klem Laila.

Angella sa...

hmmm... kan ikke huske jeg så de... De var utrolig stilige. Til og med med sying:))

go´helg
Angella

Gry-Beate sa...

For noen nydelige kort, den håndsømmen pyntet jo skikkelig opp!!

;0)Gry-Beate

Ingun sa...

Nydelige kort i serie.
Var svert inspirert av deg på brettemåten du hadde på eit kort i februar.
Håper det er ok .
Ta ein titt i min papirblogg.
Ingun$ Papirkrok

God helg

May-Bente sa...

Å herlighet, Marianne. Disse var helt bedårende alle 3. Wow!!
Ble helt satt ut, jeg.

Ha en flott helg, Klem fra meg:))

KarinsArtScrap sa...

wow it's beautiful again all tree of them

karin

Sivic sa...

Helt utrolig, hadde du tid til håndsøm på treff??
Korta ble kjempefine og det var lett å se at de tilhørte en serie.
Ha ei fin helg!

Lambi sa...

Å,var det du som hadde laget disse lekre her ja! La veldig merke til dem og likte de kjempe godt! Jeg meldte pass på denne oppgaven jeg, hehe! Utrolig søt sommerfugl! :)

Anonym sa...

Så lekre kort!

Listaa sa...

Nydelig.
Lekker håndsøm............jammen fikk jeg en ide der:-)