mandag 22. mars 2010

To påskekort.

Påska nærmer seg, og her er to påskekort fra meg.

Det første har jeg laget for Motivet, med et nydelig vårlig stempel som jeg synes passer godt til et påskakort.
Det andre kortet laget jeg på Skitreffet, med et herlig motiv fra "Morehead", som jeg dessverre ikke eier selv...ennå.
Jeg var nok utrangla og ikke riktig ved mine fulle fem da dette kortet ble til, for et orange kort fra denne kanten er jammen ikke hverdagskost,hihi.
Påskeeggene har jeg tegnet, og klippet ut for hånd, og embosset dem i Buggen. Begge motivene er fargelagt med Distress.






7 kommentarer:

Listaa sa...

Så skjønne påskekort da.........Smelt.

Pinklady 68 sa...

Nydelige påskekort! Likte godt farge kombinasjonene på begge to.
To søte motiv du har fargelagt:-)
MS punchen i bakgrunn er så fin...kjøpte meg den på fredag:-)
Ha en fin mandag, Marianne!
Klem Laila.

Lill Anita sa...

Nyderlige påskekort...
Med to søte motiver som du har brukt

Wenche sa...

Så søte påskekort! Og oransje kort kan du sikkert lage flere av. En nydelig farge!

Klem Wenche

Ida sa...

To nydelige kort, men kan ikke annet enn å falle litt for den lille fyren på det nederste kortet!
Ida

❤ Kaia sa...

Nydelige kort begge to.
Det var veldig stilig med orange kort, nydelig fargelagt motiv.
Vårkortet ditt var helt nydelig det også, motivene til motivet er så lekre, og du er jo en mester i å fargelegge de, så da....
Helt lekkert.
Klem fra Kaia

Gry-Beate sa...

Så nydelige kort du har laget!!

;0)Gry-Beate