onsdag 24. mars 2010

Inkido prosjekter.

I dag er min DT-dag hos Inkido, og jeg har laget tre helt forskjellige prosjekter denne gangen.
Først et skikkelig blomstrende kort, med Inkidos rosepapir, og nydelige "Til Lykke" tekst.








Så har jeg laget et påskekort. Alle som kjenner meg vet at jeg samler på selv de minste papir rester, og her kom de godt med. Eggene har jeg tegnet og klippet ut for hånd. Stakittgjerdet er en MS-punch, og jeg har pyntet med litt bast, noen vårlige blomster og silkebånd.








Til slutt falt også jeg for fristelsen til å lage en kurv som sto utstilt på Ski-treffet. Papirer, roser, blonder, perler og bånd fra Inkido, og litt godter oppi.









11 kommentarer:

Unknown sa...

What a beautiful creations Marianne. I love them very much. Regards Ageeth

Wenche sa...

Så nydelige alle sammen, men en favoritt ble det likevel - påskekortet var bare såå flott. Likte oppsettet med stakittgjerdet og alle eggene!

Klem Wenche :0)

Lambi sa...

Wow, du lager mye nydelig Marianne! Nydelig roseark på øverste kort og stilig fassong. Herlig påskekort og veldig gøy at du har laget eggene på frihånd, de ble kjempe fine! Den kurvet så jeg også i Ski men fikk aldri surret meg til å se på malen, men du har iallefall fått det supert til! Nydelige ark! Klem

Pinklady 68 sa...

Tre nydelige prosjekter, Marianne!
Det første rosekortet utrolig lekkert!
Stilig det avlange påskekortet!
Så fint med stakittgjerdet i bakgrunn foran alle eggene og basten.
Den siste kurven...nydelige farger!!

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Synnøve sa...

Åh sååå masse fint du lager!!! Den kurven var helt nydelg!

❤ Kaia sa...

Så nydelige da var alle sammen.
Men jeg elsker jo blått, så da sier det seg vel selv at jeg hadde veldig sansen for kurven din. Lekker bretteteknikk var det også.
Digger de flotte egga dine også....
Klem fra Kaia

Louise sa...

Lekkert alt sammen, Marianne..som alltid :-)
Kurven var jo bare kjempe kjekk..skulle du har lyst å dele malen med deg så hadde ihvertfall jeg blitt kjempe glad...

Jorunn sa...

Nydelige produkter. Rosepapiret var bare så fint!

May-Bente sa...

Å du bedårende, den kurven var vikelig skjønn. WOW!!!
Farger og design, WOW!!

Kortene dine også, nydelige:=)
Skal si du er flink til å lage egg....hvem kaster papirrester, da...ikke meg iallefall:=)Jeg samler på alt:=)

Klem:))

Lisbeth sa...

Tre fantastiske nydelige prosjekt... jeg blir stum:0))Alt er bare så flott! Og så tenk å lage eggene på frihånd,"flinka"!!!
Legger du ut malen på kurven?
Ønsker deg en super flott Påske.
Go'klem fra Lisbeth

Ida sa...

Rose kortet ble min favoritt! Esken er vakker, men tør jo ikke prøve meg på sånt...
Du får til det meste!
God påske!
Ida