mandag 29. mars 2010

Litt nytt:)

Her kommer en liten etternøler fra Skitreffet. Dette lille guttekortet hadde klart å snike seg vekk blandt alle bildene mine:)
Motivet er fra Lilli of the vally, og jeg har fargelagt med Distress. Teksten er fra Kreativ Hobby.
Inni kortet har jeg laget et skrivefelt, og plass for en pengegave.

Jeg kjøpte en gang for lenge siden en liten bunke adressebøker, og her har endelig en av dem fått seg en ansiktsløftning:)
Tusen takk til Maya for lånet av noen herlige stempler!
Her har jeg fargelagt med akvarellblyanter.
Swirlene er  fra Technique Tuesday.

11 kommentarer:

Wenche sa...

Så herlige kort, Marianne.
Guttemotivet er jo så fint, men motivet fra Precious Moments er supersøtt. Leker litt med tanken om å skaffe meg noen av de. Fin størrelse til små kort.
Ønsker deg en riktig fin og kreativ påske!

Klem Wenche :0)

Therese sa...

Nydelig som alltid. Herlig stempel og swirlene på prosjekt nr 2 var superlekre. Ha en strålende mandag. :)

❤ Kaia sa...

Nydelige begge to.
Er helt enig med Therese, swirlene var helt nydelige..
Herlige motiver også.
Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Hei igjen,
Har noe til deg i bloggen min
Klem fra KAia

Lena Katrine sa...

Alt du lager er fenomenalt nydelig og lekkert, vennen! Og her popper det jo opp noe nytt og flott hele tiden :)

Ønsker deg og dine en riktig god påske, snuppa!
Go'klem fra Lena K

Lilledesign sa...

dette liker vi:)
flotte kort:)
ha en flott påske:)

Hanne sa...

Dette var utrolig flott Marianne. Alltid fint fargelagt og fargevalgene dine forøvrig er alltid perfekt.
Klem fra Hanne

Grethebella sa...

Oi, så flott Marianne.
Så dette kortet på treffet og er litt forelsket i de motivene. Er jo bare sååå søte :)
Notatblokken din ble kjempe fin, er det noe du ikke klarer ;o)

Vil også få ønske deg en riktig god påske. Nyt fridagene.
Sees om ikke lenge håper jeg.
Klemmer fra Grethe

Hege-Annie Simonsen sa...

God påske til deg, Marianne! :)
Klem, hege

Pinklady 68 sa...

Lekkert brettekort, Marianne! Så søtt stempel og fine farger:-)
Nydelig dekorert adressebok også!
Ha en fortsatt fin påske.
Klem Laila.

-Sanna- sa...

Som takk for at jeg får følge med på alt det flotte du lager, finner du en award i bloggen min..