fredag 26. mars 2010

Kurv og Grid-kort.

Jeg henger fortsatt med på en Artsy-utfordrings serie på Rubberstamps. Og siden jeg er så langt unna Artsy en kan komme, så er dette solide utfordringer for meg altså. Men nettopp det er jo så gøy. En trenger et spark bak iblandt for å prøve ut nye ting:)
denne gangen er utfordringen Grid-kort, og her er mitt forsøk.





Da jeg var på Ski-treffet, var min kjære hjemme med en skadet og ubrukelig høyrehånd, og tre unger. Mamma stilte opp, hjalp til med ungene, og hadde minsta på overnatting så jeg ikke skulle gå glipp av det fantastiske Skitreffet. En liten "Tusen takk" oppmerksomhet var hun ærlig verd, så jeg laget denne kurven til henne, fylt med litt påskegodter.
(Mange vil ha mal på kurven, og jeg skal se om jeg får somlet meg til å ta noen bilder av brettingen etterhvert.)






10 kommentarer:

Lill sa...

kjempeflotte kort:)

Wenche sa...

Så lekkert kort, Marianne. Har ennå ikke testet grid teknikken, men du får det så fint til!

Klem Wenche

Marina sa...

Wow! These are gorgeous!
Beautiful colours and designs.

Hugs,
Marina

Pinklady 68 sa...

Nok en lekker kurv og kort du har laget, Marianne!
Nydelige ark og flott pyntet!

Ha en fin dag og riktig god påske!
Klem Laila.

Sande sa...

Great works!!

Hugs, Sande

❤ Kaia sa...

Gridkortet var kjempelekkert (jammen er det lenge siden jeg har lagd det)og kurven til mamma'n din var jo bare helt herlig......
Gleder meg til å se hvordan du lager den...
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Karin sa...

Bare helt utrolig lekkert Marianne (",) både kort og kurv. Heldig er din mamma som får dette.
Hilsen fra Karin

Gry-Beate sa...

Nydelig kort, og for en flott kurv!!

;0)Gry-Beate

Lambi sa...

Utrolig nydelig kort!:) Og den kurvet er så søt da! Dekoriativ og fylt med påskegodt, kan man ønske seg mer? ;) GOd påske! :) Klem

Gunn (Merete) sa...

Lekre kort du har laget og denne kurven er skikkelig flott. Sitter faktisk her og skal lage en slik påskekurv selv.
Ønsker deg en riktig God Påske.