fredag 19. mars 2010

Selvlaget bakgrunn.

Her er et kort jeg har laget til en utfordring: Selvlaget bakgrunn.
Litt fjernt fra kort jeg vanligvis lager, men jeg er alltid klar for å prøve noe nytt:)
Bakgrunnen har jeg laget med Glimmermist. Først sprayet jeg hele arket, så la jeg på en plast blondeduk fra Nille, og en firkant for å få et lyst tekstfelt. Så sprayet jeg videre:)
Tekstfeltet har fått en ramme av mine helt nye swirlestempler fra " Technique Tuesday",og teksten er fra North Star Stamps.
Rosen er også selvlaget, av akvarellpapir, stempelblekk og vann.



12 kommentarer:

Anne Mai sa...

Jøss, imponerende :) jeg synes det ble veldig fint :)

Wenche sa...

Bakgrunnen ble jo helt super og den blomsten var så lekker!
Klem Wenche :0)

Lene sa...

Nydelig kort !

-Sanna- sa...

Rett og slett vakkert dette her, som alt det andre du lager. Jeg er imponert. hadde vært koselig om du titter inn til meg og. Jeg er rykende fersk i bloggfaget.
God helg til deg....

Ida sa...

Så utrolig effektfullt!Og god bruk av fantasien da...
God helg!
Ida

Jorunn sa...

Må si jeg blir veldig imponert over selvlaget bakgrunn og blomster! Nydelig kort med behagelige farger og flotte detaljer.

Klem Jorunn

Therese sa...

Nydelig kort. Utrolig flott bakgrunn du har laget. Kortet ble virkelig delikat. God helg. :)

jolanda sa...

hello, I just became a follower on your blog cause I think you make lovely cards. The translation from your language to mine (dutch) is hilarius sometimes hihihi, but the images speak for themselves right? :)) have a nice day, jolanda

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort fra begynnelse til slutt:-)
Nydelig bakgrunn og herlige stempler du har brukt. LIkte fargene veldig godt.
Ha en riktig god helg!
Klem Laila.

❤ Kaia sa...

Wow, det ble jo kjempeflott.
Ha ei super og kreativ helg.
Klem fra Kaia

Bondemor sa...

N Y D E L I G!!!! :-)

Maya sa...

Åhhhhh vakkert, vakkert!
De nydelige swirlene og så lekker bakgrunn!!
Må nok prøve ut glimmermistene mine jeg også :)
Klemmer i fleng :)