mandag 15. mars 2010

Nye utfordringer hos Sketchy Colors og StampARTic

Etter en lang og fantastisk flott helg på Ski-treffet er vi i Sketchy Colors nå klar med en ny utfordring.
Unik Hobby sponser premien, et nydelig bryllup stempel. Det samme stempelet har jeg brukt på mitt DT bidrag denne gangen.
Fargeutfordringen er HVIT / BEIGE, og jeg har valgt å lage en liten bryllupsbok, med plass til en hilsen fra gjestene, gaverliste, eller minner fra den store dagen.
Jeg har tørket støv av BIA, og sidene i boka har jeg rammet inn med kartong og swirlestempler.



















Påska nærmer seg, og utfordringen hos StampARTic denne gangen er å lage et påskekort i fargene
MØRK BLÅ / LILLA / SVART, med et hint av GUL og GRØNN.
Ikke verdens enkleste utfordring nei, men ikke umulig heller:)
Her er mitt DT bidrag






5 kommentarer:

Angella sa...

Hei og takk for en flott helg på Ski... Utrolig koselig å bli kjent med deg :))
Jeg kom hjem i går kveld og hadde så mye energi at jeg lagde like så godt ennå ett kort ..hehe!

Utrolig flott bok du har laget... gjorde du det på treffet?? fikk likson aldri sett hva andre holdt på med bak haugen av scrappeting:)

Skal se om jeg får prøvd meg på en av disse utfordringene jeg også...

klem fra meg!
Angella

Grethebella sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Grethebella sa...

Så flotte ting du har lagt ut her..
Den bryllupsboken var flott.
Så koselig å få en slik bok i gave.

Takk for super koselig treff, må jo tilbake i oktober:)
Skal på Grorud ja, ikke lenge til heller det..
Du har et greit treff program ser jeg, skal på Hønetreffet i juni har jeg tenkt. Så blir det vel Ski treff etter det.

Sees vel kanskje neste uke vi.
Klem

Pinklady 68 sa...

Takk for sist Marianne!
Koselig å hilse på deg på Ski-treffet:-)
Tida gikk så altfor fort...skulle kikket mye mere rundt. Gleder meg allerede til oktober:-)

Helt nydelig bryllupsbok du har laget!
Du har en veldig inspirerende blogg:-)
Ha en fin mandags kveld!
Klem Laila.

Antje sa...

For et nydelig album og skjønt påskekort du har laget Marianne !!
Høres ut som om du hadde en flott treffhelg :)
Gleder meg til høre mer om to uker,
Klemmer fra Antje :)