lørdag 10. mars 2012

En eksplosjonskalender - Pion Design

I dag har jeg en spesiell kalender å vise frem. En eksplosjonsboks kalender. Eksplosjonsbokser er godt kjent. Min eske har fått tre lag, og fire små kalendersider pr lag. I midten har jeg laget et staffeli med årstall, og pyntet med blomster og perler. Og siden jeg liker å være ute i god tid, så gjelder kalenderen min for 2013, hihi.

Papirene jeg har brukt er Pion Designs vakre kolleksjon "Sagan om våren", og jeg har brukt av både de store arkene, og de nydelige små 6" * 6" arkene.

Lokket har jeg pyntet med en hank, tre store roser, utstansede swirler og perler.





11 kommentarer:

Gro sa...

Nydelig :o)

Mariastine sa...

Wau..... en fantastisk kalenden :o) Rigtig god ide.

God weekend.

Renata sa...

Čudovito!

Cathrine sa...

Genial ide,Marianne! Nydelig som alltid,fra deg:)
Ønsker deg en god helg!
Hilsen Cathrine

Therese sa...

Wow, for et flott prosjekt. Dette var virkelig en super idè. Lekkert laget. God helg! :)

Marlies sa...

Wauw what a gorgeous explosion box and what a fantasic idea!! I love this!! hugs, Marlies

Anne-Eddie sa...

Denne var lekker!! Flott ide!! Ha en fin helg! Klem fra Anne-Eddie :)

Kreativa Kakan sa...

Jättevackra färger och dekorationer, vilken kul idé med kalendern.

Sissel sa...

Lekker, godt å være ute i god tid :)
Klem Sissel

Anonym sa...

Lekker:) Klem Kari-Mette

Elly sa...

Hei Marianne
Så nydelig papir du har brukt og for en smart løsning på esken :)