tirsdag 27. mars 2012

Pion Design møter Sarah Kay:)

Jeg elsker Sarah Kay, og jeg elsker Pion Design, så det er kanskje ikke så rart at jeg storkoste meg med å lage dette kortet:)
Motivet har jeg fargelagt med Promarkers, og alle papirer er fra Pion Designs nye kolleksjon Till Mor.
Jeg har brukt et av de nydelige mini 6"*6" papirene, og tilbehør som border, tags og frimerker. Blonder hører naturlig hjemme blandt disse papirene, og jeg har også brukt swirler, roser, perler, og charms.


Blant Pions nye minipapirer finnes noen lyse ark med kakeserviett motiv. Kjempefin som innside synes jeg:) Den stemplede teksten er fra Kort & Godt.


6 kommentarer:

Christina C. sa...

OMG, Marianne, what a sweet card.....such a darling image and, as usual, colored to perfection!
I adore the gorgeous papers and all the magnificent details that make your work totally extraordinary!
Wishing you a wonderful day!

Iffa ...... sa...

Ljuvligt kort! Så fina milda färger och fint med spets till. Insidorna blev så fina!!

Maya sa...

Åhhh vakkert, Marianne!
Nydelige papirer, og Sarah er jo bedårende vakkert fargelagt ♥
Ha ei fortsatt superduper uke, min venn :)
Klemmer fra Maya

Artes de Nágela sa...

Beautiful, beautiful!
I loved that job!
Hugs!

Gitte sa...

Nydeligt kort.

Carina Landsem sa...

Nydelig kort som alltid! Jeg lurer fortsatt på hvor du har kjøpt stempelet du bruker rundt kantene jeg da...ser du bruker det mye, men jeg klarer ikke å finne det noen plass?