tirsdag 20. mars 2012

Pion Design - "Till Mor"

Så er den her, Pion Designs nye kolleksjon ”Till Mor” .....og jeg er forelsket igjen.:)
De vakreste duse fargetoner, et hav av lekre detaljer…en drøm av en kolleksjon nok en gang.
Til mitt første ”Till Mor” kort har jeg brukt papiret ”Blå Pense’ ”. En del av mønsteret fra dette arket har jeg rammet inn og brukt som motiv på kortet mitt. Det samme papiret har jeg brukt som bakgrunn, og inni kortet. Jeg har også brukt litt av papiret ”Riddarsporre” som matcher perfekt. Jeg ville ikke pynte kortet for mye, disse papirene er pynt i seg selv, og må få komme til sin rett. Noen små blomster og blader, punchkanter, perler og blonder, det er det hele:)



Teksten inni kortet er fra North Star Stamp





12 kommentarer:

Trine sa...

Hei:)
Takk for sist!
De papirene der er rå lekre og når du får fingrene i dem ja da må jo resultatet bli helt fortryllende:)
Kos deg i vår været om du har tid til å forlate scrappe bordet da? he,he...
Klemmer fra Trine:)

Christina C. sa...

You are a master at creating beautiful things with Pion Design papers!!!! Totally breathtaking!

Anonym sa...

Wow, dette var bare såååååååå lekkert, nydelige farger på de arkene, gleder meg til jeg får lagd noe av dem, Ønsker deg en fortsatt fin dag, Klem Kari-Mette

Linda sa...

Nyyyyydelig,lekkert som alltid. Dei papirene er jo bare så lekre. Klem Linda :)

Wenche sa...

Takk for sist, snuppa!!
Kortet ditt er aldeles nydelig :)
Og enda finere IRL!!
Det kan nok hende at noen av disse papirene må komme å bo litt hos meg også, hihi.
Ha en strålende uke!
Klemmm, Wenche :)

Kjersti sa...

Disse arkene er jo bare helt nyyydelige - og med din kreativitet blir det bare enda bedre!
Takk for inspirasjonen - må nok ha noen av disse... :)
Ha ei fin uke!
Klem Kjersti:)

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Disse arkene er så flotte. Bruker noen lignende inne i korta mine. Da behøver jeg ikke så mye pynt ellers!
Klem fra Anne-Eddie :D

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Så mycket vackra kort du har gjort... jag fastnade för ditt påskkort, jätteläckert...
kram

❤ Kaia sa...

Nydelig Marinne...
JEg er så glad jeg har bestilt arkene.......

Klem fra Kaia

Gro sa...

Dette kortet så jeg ble til, og det er noe av det vakreste jeg har sett! Du tryller jo med disse arkene, helt utrolig hva du får til! Pion må holde på deg leeeeenge!
Klem!

Mette sa...

Hvor er det smukt ;-) Tak for inspiration...

Nena's Crafts sa...

Fabulous card Marianne,the pion papers are just
gorgeous
Hugs Nena x