søndag 18. mars 2012

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Jeg storkoser meg på Skitreff denne helga, men ve er selvfølgelig klar med en ny utfordring hos Sketchy Colors allikevel. Det er en fargeutfordring som står for tur denne gangen, og det er KennyK som står for flotte premier i hele mars.

Fargene vi vil se er BRUN/SØLV, og til kortet mitt har jeg brukt et nydelig motiv fra Bildmålerna, som jeg denne gangen har fargelagt med Promarkers.
Kortet er en litt mikset og trikset variant av denne tutorialen:)
Papirene jeg har brukt er fra Kort & Godt.





10 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Så lekkert kort, og nydelige farger sammen.
Kos deg videre på treff. Jeg skal også på scrappetreff i dag. :)

Iffa ...... sa...

Ljuvligt kort, så fin färgsättning och mild. Stämpeln är så gullig!

Anne sa...

Så flott tag. Nydelig motiv og lekker pynt. :)

Klem, Anne.

❤ Kaia sa...

Så vakkert Marianne.
Nydelig motiv, fantastisk fargelegging og nydelig kort.
Håper det har vært koselig på treff....

Klem fra Kaia

Veronique sa...

Nydelig kort :)

Jeg så deg på treffet :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort. Likte denne fargeutfordringen! Klem fra Anne-Eddie :)

Torill sa...

Lekkert kort!
Torill

June Nelson sa...

Marianne this is beautiful and so cute, hope you are ok my freind have a lovely day xxxxxxxxxxxxxxx

Exam Papers sa...

Beautiful design and beautiful decorations.

Kreativa Kakan sa...

Alltid så roligt att titta in hos dig, du har så många bra idéer på vikningar och allting blir så fint!