torsdag 29. mars 2012

Et guuuult kort....

Her er kortet jeg laget til Skitreff konkurransen. Oppgaven var å bruke stemplet motiv og stemplet tekst, dyr som tema, og fargen gul skulle være tilstede. Gul liksom, i min verden er ikke gul noen farge, det er en ren irritasjon, hihi:) Du finner ikke mye gult i bloggen min for å si det sånn:) Men skal det være gult, så skal det være gult....og gult ble det. Veeeeldig gult.

Det herlige motivet er fra Mo Manning, og jeg har fargelagt med Copics. Papirene er fra Maja Design og 3ndy paper, og teksten er fra North Star Stamps. Blonder, bånd, perler, swirler, knapper, roser og en blomst jeg har heklet selv.




15 kommentarer:

Gro sa...

Men i min verden derimot, er gult en helt fantastisk herlig farge. Og det er dette kortet også. Min stemme gikk til denne skjønne jenta.

Ha en herlig dag. Klem :o)

Frk. Bogstad sa...

Gult e jo kult og enig med Gro at det er ein herleg farge.
Kortet ditt e nydeleg ♥ Liikar kombinasjonane dine :)-prikkar og mønstrete. Og heklablomsten e som prikken over i'en :)

Jill sa...

Så fantastisk et kort med nydelig gul farge!
Elsker formen på det og det skal jammen prøves en dag :)
Takk for inspirasjonen
Klemmer

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort!! Gult er jo fint!!
Motivet er herlig søtt og flott fargelagt!! Kortbretting og formen på kortet er knall!! Klem fra Anne-Eddie :)

Dorthe sa...

Dit gule kort er SMUKT!! - Men jeg har det også lidt svært med farven. Dog er jeg begyndt at bruge den af og til alligevel.

Trine sa...

Å her kommer det nydelige kortet som fikk min stemme på Skitreffet. Flott motiv som er lekkert fargelagt i nyyydelige gule farger:)
Flink du Marianne, her kan du se at gult kan brukes:)

Ha en flott dag!
Klem:)

Lena Katrine sa...

Jeg liker gult jeg! Fargen gul gjør meg glad :) Og det skulle man jammen tro du ble også, for kortet er rålekkert!!!

Linda Breedlove sa...

I'm really enjoying your work, Marianne... so lovely!

Dorcas sa...

Oh my! This is adorable!!! Funny, I have just made this same image into a yellow and gray card! Great minds think alike!

Bodil sa...

Nydelig kort :)

Artes de Nágela sa...

Beautiful work!
I loved it with colored!!

Anonym sa...

Gult er kult, og dette kortet var det:) Kjempelekkert med nydelig motiv :) Klem Kari-Mette

My Hyde Away sa...

Supersøtt gult kort. Dette likte jeg godt. Takk for treffet. Klem fra Kirsten

Christina C. sa...

OMG...this is sooooooo precious! Love your coloring of this cutie and the style of this card is totally stunning! Magnificent work, as always!

Aina sa...

Ååå, dette ble helt nydelig! Jeg synes også gult er en vanskelig farge, men dette ble jo helt perfekt! Og motivet er jo til å spise opp, og så fantastisk flott fargelagt :)