tirsdag 6. mars 2012

Från mitt hjerta - Pion Design

I hele mars er det Pion Design som er sponsor for The Color Room, og hver uke vil en av Pions kolleksjoner bli vist, og være utgangspunktet for utfordringene der inne. Jeg har vært så heldig å bli invitert som GDT hos The Color Room denne uken, og har laget et bidrag til ukas palett som tar for seg de vakre fargene i kolleksjonen ”Från Mitt Hjerta II”. Ta gjerne en titt innom The Color Room for masse inspirasjon, og deltar du i utfordringen har du muligheten til å vinne flotte papirer fra Pion Design.



Til kortet mitt har jeg brukt papirer fra Pion Design kolleksjonen ”Från mitt hjerta II”: ”Forgetmigej”, ”Små rosor” og den blå baksiden av arket ”Valentineanglar”. Jeg har brukt border, sommerfugler og tekst fra arket ”Bårder”, og bildet finnes på klippearket ”Barn – Bilder från førr”. Blomstene har jeg også laget med papirer fra ”Från mitt hjerta II”, og lagt til noen roser, knupper, perler, litt blonde og noen utstansede swirler.



Blomstene er laget med dies fra Spellbinders.


Jeg har brukt de samme papirene inni kortet, og en vakker tekst fra North Star Stamps.


12 kommentarer:

Tini sa...

Hello Marianne, what you have made a splendid card! Really terrible! Do you have the pattern for me? I find him nicely this way but I would not know how he is made. I wish still a very fine day you. Greets of Tini

Anne Bente sa...

åhhh, sukk så smuk♥

klemmm

Anne sa...

Nyydelig, så flotte papirer og lekre farger. Veldig fin bretting. :)

Klem, Anne.

Anonym sa...

Nydelig kort, med lekkre ark og farger:) Klem Kari-Mette

Gunn sa...

Nydelig kort. Alltid en fryd å være inne på bloggen din å se, du lager så utrolig mye fint! Takk for at du deler det med oss. Ha en fin dag:)

Artes de Nágela sa...

Fabulous card! So elegant and gorgeous!

Anne-Eddie sa...

Nydelig. Så flott bretting og mange nydelige detaljer!
Klem fra Anne-Eddie :)

Elly sa...

Hei Marianne
Nydelig kort du har laget her :)

Iffa ...... sa...

Vilket helt fantastiskt underbart kort! Du gör verkligen makalösa skapelser som du visar här hos dig!!!

Angelica sa...

Helt underbart vackert!!

Louise sa...

Det är alltid lika roligt att titta in här. Så mycket vacka och väl gjorda saker.
Kortet är verkligen vackert.
Kram Louise

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott kort Marianne.
Dette er mitt yndlingsark fra den nye serien til Pion, og måten du har brukt det på er bærre lekkert....

Klem fra kaia