fredag 30. mars 2012

To julekort

Hos meg kommer sommer og jul godt blanda:) I dag er det jula som står for tur, og med disse to julekortene er jeg omsider ferdig med mars jula.

Først ut er et sjokoladekort. Motivet fra LOTV er fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. Mange lurer på om jeg bruker sprit og tegnestubb når jeg fargelegger på kraft. Det gjør jeg ikke, kun blyantene:)
Papiret er fra Papirdesign, og swirlene er Spellbinder dies.



  
Her er innsiden av kortet, og det er selvfølgelig ikke snakk om hvilken sjokolade en liker best, men hvilken sjokolade som passer best til fargene i papiret:)


Denne månedens siste julekort ble et enkelt og elegant (...håper jeg, hihi...) kort. Det lekre juletreet er en dies fra Cherry Lynn, og juleteksten er fra Kort & Godt.



16 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Du gör de mest underbara julkort!
Trevlig helg!
Kram

Angelica sa...

Så snyggt med motiv på Kraft, snyggt färglagt. Underbara kort!!!
Ha en bra helg!

Anne-Eddie sa...

Åååå. Du er jo fantastisk til å fargelegge på kraftkartong!! Nå har jeg nettopp skrytt av Maya, men kan ikke annet si til deg og : DU ER EN MESTER!! Ha en flott helg. For tiden sliter jeg med å legge inn nye innlegg i bloggen min. Den har endret seg og et vindu blokkerer... Synd :( Klem fra Anne-Eddie :D

Laila sa...

Du för så jätte fina kort :).
Vad har du för mått på ditt choklad kort ?

Riet sa...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

Eivor Larsson sa...

Underbart med julkort så här i vår-tider*ler*. De är fantastisk vackra, som allt du gör!! Jag gillar vikningen på det 1a med en liten ficka inuti.

Önskar dig en trevlig helg!
Kram från mig,
Eivor

Anneke sa...

these are very beautiful card and gorgeous images.
greetings from ann

❤ Kaia sa...

Alt du tryller frem.....
Så nydelig....
Fargeleggingen din og er helt vannvittig... Gjett hvem som skal suge til seg gode tips på treff ???? *lol*
Jeg skal ha med blyantene mine...
Det gule kortet under her og....Vannvittig flott..

Klem fra Kaia

Christina C. sa...

Beautiful cards! Colored to perfection!

Heidi sa...

Kjempefine julekort du har laget!
Jeg er ikke akkurat i julemodus nå, men må forsøke å få laget tre julekort før fristen til Hjertebodens juleblogg går ut.

Gitte sa...

Super flot julekort.
God weekend.

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅ fina julkort...ja och alla andra kort/alster du gör med!! =)

Kram Maritha

Artes de Nágela sa...

His works are charming!
Have a great weekend!

Aina sa...

Helt nydelige julekort! :)

Lambi sa...

Hei Marianne! Jeg er håpløs å blogge fortiden, så jeg har ikke engang vært inne og fått sagt takk for sist! :) Skitreff er en perfekt vitamininsprøtning til starten på våren! :) Nydelige kort du lager altså! Utrolig at du ikke trenger sprit og pairstub for å fargelegge med så nydelige sjateringer med blyanter! :) Lekere ark også! Klem

Sivic sa...

Nydelige julekort og lekker fargelegging på kraft papir!!
Ha ei fin helg!