mandag 12. mars 2012

En liten veske - Pion Design

I dag har jeg en ny liten veske å vise frem, men denne gangen har jeg fylt den med noe annet enn kort…

Papirene jeg har brukt er de vakre rosatonene fra Pion Design kolleksjonen ”Från mitt hjerta II”, og disse heter ”Små rosor” og ”Brevduvor”. Denne søte vintage jenta som du finner på Pions klippeark ”Små søtnosar – Från mormors vind", har jeg rammet inn med en dies fra Marianne Design.  Jeg har pyntet vesken med blonder, roser, bånd og en lekker bord fra arket ”bårder”. Teksten jeg har brukt er fra Kort & Godt.




Inni vesken har jeg brukt de samme papirene, og i lommen ligger en liten bok jeg har laget, hvor en kan skrive ned barnets første ord, og morsomme ord og setninger som dukker opp de første leveårene.
"Barnet" teksten er fra Kort & Godt, og teksten på boka her jeg skervet selv på PC-n.



7 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Så otroligt sött! Vilken finfin idé. Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Nydelig veske med bok, herlige farger:) Klem KAri-Mette

Eva-Lena sa...

I like! Väldigt bra present till en nyfödd! Tackar för idén och inspirationen! Klem

Anne-Eddie sa...

Kjempesøt. Og så hyggelig å fylle albumen med "fra barnemunn"!
Klem fra Anne-Eddie :)

Riet sa...

So wonderful.

Hugs Riet.xx

Kreativa Kakan sa...

Du har så många bra idéer och väldigt fint blir det också.

Maya sa...

Du er bare helt råååå, Marianne!!
*dåne* Noe så lekkert og ikke minst en fantastisk gave til de som har "alt"!!
Nydelig ♥
Ha en strålende dag i blåsten ;)
Klemmer fra Maya