mandag 19. mars 2012

Maja Design hos StempARTic

Jeg har omsider landet etter nok et fantastisk Skitreff!

Her er tre prosjekter jeg har laget for StampARTic med Maja Designs flotte kolleksjon "Skjærgårdsliv".

Først et kort laget med dies fra Go Kreate, og motiv fra Sarah Kay  fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. Tekstene jeg har brukt er fra Storyteller og NSS.






Jeg har laget en stationary box i maritim stil. Rommene inni boksen har jeg laget så de passer til servietter, et stort telys og en pyntet fyrstikkeske.






Til slutt et tagkort men håndsøm og tekst fra NSS.




13 kommentarer:

Lilla Pysselvrån sa...

Jättefint! Härliga papper du använt!

Kram, Erica

Christina C. sa...

OMG!!!!!!!!!!Marianne, your work is as always....PHENOMENAL!!!!!!
LOVE, LOVE it!!!!!

Anonym sa...

Fantastiske kreasjoner som alltid :) Artig vri på tagkortet :) Du er superflink!

Anne-Eddie sa...

Nydelige prosjekter!! SÅ fine papirer,står på ønskelista!
Klem fra Anne-Eddie :)

❤ Kaia sa...

WOW..
Nydelig fargelagt Sarah Kay motiv.
Serviett/fyrstikk/lys boksen var GENIAL......
Og tag kortet var kjempetøfft.
Du er rå på bretting og liming, det er sikkert....

Klem fra Kaia

Anonym sa...

Kjempefine freasjoner, det motivet var bare såååååååå skjønn da, nydelig:) Klem Kari-Mette

Gro sa...

Så lekkert det var, både kort og eske! Den esken var jo bare superlekker!
Takk for en fin helg på Ski, det er alltid moro på treff sammen med deg, og veldig inspirerende å være så heldig å få sitte ved siden av deg og suge til deg av din kreativitet!
Punchene venter på deg!
Klem!

Gro sa...

Så flott alt sammen. Men Sarah Kay motivet er bare vakkert. Tror nesten jeg har gitt opp prisma'ene mine jeg. Får nyte din fargelegging istedet.

Klem :o)

Artes de Nágela sa...

Very beautiful1
I loved them all!

Anonym sa...

Wooow, du er bare helt rå med dine brettinger og påfunn :))
For en kul gaveeske, super fargelegging og detaljer, love it!!!
Klem Lill

Gitte sa...

Wauw så smukke ting du har lavet. Dejlig inspiration.

Kjersti sa...

Så mye lekkert du har lagd på treff! Nydelig fargelagt SarahKay motiv, og din stationary box ble rålekker! Takk for inspirasjonen - kan nok tenkes at boksen liftes...:)
Klem Kjersti:)

Nelle sa...

Underbar Stationary Box! Jag hoppas det är okey med en liten lift på denna...? :D

Kram Nelle