fredag 9. mars 2012

Kort med ny vri og Sarah Kay.

Den som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke vært ute og kjøpt seg de nye Sarah Kay stemplene. Det har jeg, og jeg ble iallefall veeeldig lykkelig:)

Jeg har laget en ny type kort...igjen..Malen jeg fant er egentlig til en liten gavekortmappe, men jeg måtte bare mikse litt med målene, og lage et kort ut av det. Her hos Splitcoaster finner dere fremgangsmåten.
Denne aldeles vidunderlige Sarah Kay jenta har jeg fargelagt med Copics, og det lekre papiret jeg har brukt er fra Bildmålerna. Teksten er fra Kort & Godt.




14 kommentarer:

Knerten sa...

Så nydelig dette ble, Marianne. Veldig koselig å se det kommer igjen flere av Sarah Kay motivene, de er jo bare så utrolig søte :-) Nydelig fargelegging, og de fargene du har brukt kan jo ikke slå feil.
Ønsker deg en fin halg !

Knerten sa...

*helg* , skulle d være...

Christina C. sa...

Ohhhhh, this is enchanting, Marianne! Love the design of this amazing creation and you gave that little girl life with your phenomenal coloring skills!

Anne sa...

Oh, så flott bretting og stilig form. Nydelig motiv og flotte farger og pynt. :)

Klem, Anne.

❤ Kaia sa...

Sååå nydelig Marianne.
Herlig motiv... NYDELIG fargelagt....
Og kjempestilig kort...
Ha ei super helg...
Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Sukk, du er så flink til å fargelegge!! Og FOR et herlig motiv!! Flott bretting, takk for at du deler med deg!! Klem fra Anne-Eddie :)

Artes de Nágela sa...

I love Sarah Kay!
Very beautiful!

Heidi sa...

Nydelig kort du har laget, og motivet er skjønt og nostalgisk. Riktig god helg :)

Sissel sa...

Nydelige farger og lekkert fargelagt motiv.
Klem Sissel

Anonym sa...

Kjempe fint kort. Ha en fin helg. Hilsen '" Nilsen" hi hi

Sunshine sa...

Et virkelig nydelig kort! :) Herlig motiv!

Anonym sa...

Nydelig kort med et nydelig motiv, morsom vri på kortet:) Klem Kari-Mette

Nena's Crafts sa...

Adorable Marianne love it
Nena x

Kjersti Gulliksen sa...

Kjempenydelig kort med nydelig motiv. (Hvor fikk du kjøpt de nye SK stemplene? Jeg finner dem ikke noe sted i Norge.)

Hvilken farge har du brukt på ansiktshuden?

Hilsen Kjersti G.