mandag 5. mars 2012

Kortveske - Pion Design

I dag har jeg en liten kortveske å vise frem, hvor jeg har brukt et av Pions Designs vakreste papirer, ”Liljekonvalj – Sagan om våren”. Papiret er egentlig pynt nok i seg selv, og jeg har bare lagt til en koselig innrammet tekst fra Kort & Godt, noen blomster, utstansede blader og en stor sløyfe som holder vesken lukket.
Fremgangsmåten til denne vesken finner du her. Jeg har som vanlig mikset og trikset litt med mål og sånn, men prinsippet blir det samme:)



Jeg har brukt begge sider av det samme papiret på innsiden. Inni vesken er en liten lomme med plass til fem små kort.

Til de små kortene har jeg brukt restepapir fra kolleksjonen ”Sagan om våren”.

18 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så stilig Marianne.
Kjempeflott gaveidè..
Klem fra kaia

Marianne H sa...

Åhhh, så lekker. Nydelige detaljer og flotte ark.
ha en fin uke

Artes de Nágela sa...

Wonderful!
I loved it!

majsan sa...

Inspirasjon, inspirasjon...Herlmå det lages noe ;)
Ha en strålende dag !

Gitte sa...

Super flot.

soltroll sa...

wow...denne var kjempe flott Marianne :-)

Astrid Maclean sa...

Beautiful and each and everyone of the cards is gorgeous too!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Otroligt fin!

Anne-Eddie sa...

Nydelig!! Så lur ide! Kort til å gi bort, er som regel noe vi (bortsett fra oss som lagerda) trenger, og i en fei! Klem fra Anne-Eddie :)

ania sa...

Śliczna, delikatna, pomysłowa:))

Kreativa Kakan sa...

Men så fint...med alla de små korten i också.

Kjersti sa...

Lekkert Marianne! Og akkurat det jeg trengte nå - skal gi bort noen småkort og ferdigmalte motiver, da var jo denne helt super;) Lifter den jeg da, i bytte med kalenderklypa, lol:D
Ha en fin dag!
Klem Kjersti:)

Anonym sa...

Dette var en superduper gaveide. Kjempelekker med masse fine kort, Du er dyktig til å lage mange forskjellige papirprosjekter, så det er moro å titte innom bloggen din:) Klem Kari-Mette

Therese sa...

Helt nydelig! Så vakre ark. Er det mulig å spørre om målene på denne og hva du preger på? :)

Monicas Hobbyverden sa...

Denne var kjempesmart Marianne! Må nok lifte denne ja.

Monicas Hobbyverden sa...

Denne var kjempesmart Marianne! Må nok lifte denne ja.

Carla sa...

very nice! Thanks for the inspiration! Love from Holland.

Anonym sa...

Aldeles nydelig! Jeg er målløs over bloggen din, du er virkelig flink :) Det bare bugner av herlige reaksjoner :D